Transport si retururi

ÎNTREBĂRI FRECVENTE


CUM POT EFECTUA UN RETUR?


Aveţi întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 30 de zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră.

Dacă doriți să returnați vreun articol, vă rugăm să utilizați următorii pași pentru a returna articole societății SC ONLINEBRALETTE SRL: 

1. Luați legatura cu unul dintre operatorii noștri prin: 

telefon: 0727 823 320

email: contact@bralette.ro

2. Comunicați urmatoarele infomații:

Nume, Prenume

Adresa

Motivul returnării


TREBUIE SĂ PLĂTESC PENTRU RETUR?


Returul dumneavoastră va costa 16.99 LEI. Această sumă va fi scăzută din suma care vă va fi restituită.



CUM VOI FI INFORMAT/Ă CĂ RETURUL MEU A FOST PROCESAT?


După ce vom primi returul expediat de dumneavoastră la depozitul nostru, vă vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă recepționarea coletului.

Dacă returnați vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de dumneavoastră, cu excepția taxei de transport pentru retur. Pentru cumpărăturile achitate prin metoda numerar, trebuie să ne comunicați coordonatele dumneavoastră bancare.

Pentru a comunica datele bancare chiar dumneavoastră trimite-ți un e-mail la adresa: contact@bralette.ro

Pentru a putea face rambursarea, vă rugăm să aveți în vedere următoarele:

  • numele titularului contului Iban furnizat să fie același cu numele titularului contului bralette.ro (numele înregistrat).
  • putem rambursa numai într-un cont bancar românesc.
  • vom rambursa in LEI.


UNDE TRIMIT ARTICOLELE RETURNATE?


Vă rugăm să expediați articolul/articolele returnat/e la:

Str. Mărășești, nr 18,

et 2, ap 3

Suceava, România

cod poștal: 720181


DREPTUL DE ANULARE A COMENZII


Aveţi întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 30 de zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua livrării ultimului produs al comenzii dumneavoastră.

Cu toate acestea, pentru a respecta termenul de anulare a comenzii, este suficient să ne comunicaţi decizia de a anula comanda înainte de expirarea perioadei de anulare a comenzii. SC ONLINEBRALETTE SRL, Str. Mărășești, nr 18,et 2, ap 3, Suceava, România, cod poștal: 720181, 0727 823 320, contact@bralette.ro

Efectele anulării comenzii 

Vă vom restitui toate sumele primite de la dumneavoastră, inclusiv taxele aferente opţiunii noastre standard de livrare, fără întârzieri nejustificate şi nu mai târziu de 14 zile din momentul în care returul dumneavoastră ajunge în depozitul Bralette. Vom utiliza aceeaşi metodă de plată pe care aţi utilizat-o şi dumneavoastră pentru a achita comanda, fără costuri suplimentare pentru dumneavoastră. Este posibil ca noi să reţinem rambursarea banilor până în momentul când ni se returnează produsele sau până când ne puneţi la dispoziţie dovada returnării produselor, oricare dintre aceste două momente survenind primul.

Veţi returna produsele sau ni le veţi preda fără întârzieri nejustificate nu mai târziu de 30 de zile de la data în care aţi primit articolele. Cheltuielile directe pentru returnarea produselor, în valoare de 16,99 RON, vor fi suportate de dumneavoastră.

Sunteţi răspunzător pentru orice valoare diminuată a bunurilor rezultând din manipularea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor şi funcţionării bunurilor.